Potato Potato logo Info block

Eerstejaarsdagen Industrieel Ontwerpen – 18 t/m 20 augustus 2020

Livestream
Intro Frietzak

De Eerstejaarsdagen van Industrieel ontwerpen zullen dit op 20 augustus zijn, met als thema Poteto Potato! Deze dag wordt speciaal voor alle aankomende eerstejaars georganiseerd door studievereniging ID en het belooft een onvergetelijke tijd te worden gevuld met leuke activiteiten waarin je je mede-eerstejaars, de studie en de studievereniging in een korte tijd leert kennen! Je zult in een groepje terechtkomen met andere eerstejaars en twee mentoren van je studie. Bovendien krijg je een super gaaf pakket thuis gestuurd met leuke gadgets, waaronder een t-shirt. Wil je alvast in de sfeer komen? Bekijk dan de themavideo hieronder!

Nieuws Krant

18-08-2020

Helaas is het fysieke gedeelte afgelast, dit betekent dat wij niemand op dinsdag 18 augustus en woensdag 19 augustus fysiek ontvangen op de faculteit. Op deze twee dagen heb je dus geen activiteiten rondom EJW. Wij verwelkomen iedereen wel hartelijk om mee te doen met het online EJW op donderdag 20 augustus! Deze dag zal nu ook een ochtendprogramma krijgen en begint om 10:00. Het gaat een leuke dag worden! De pakketten met goodies worden naar jullie toe gestuurd per post.

Aanmelden Potato flower

Helaas zijn de aanmeldingen gesloten!

Programma Chips regen Chips regen
comissiefoto
Livestream

Wij hebben een radioshow tijdens de Owee op vrijdag 14 augustus van 13:00 tot 14:45 en een livestream tijdens EJW op donderdag 20 augustus van 10:00 tot 20:30. Hieronder staat een link om naar de livestream te gaan! Tijdens de livestream van EJW op donderdag 20 augustus zal er ook een Teams call zijn, waar je samen met je mentoren en je groepje in zit. De handleiding van de Teams call zal voorafgaand via je TU-email toegestuurd worden. Heb je hier nog vragen over? Bel of stuur ons een bericht via onderstaande contactgegevens! Livestream